viernes, 12 de septiembre de 2008

Ja sóc a Kyoto!!

Doncs sí, ha costat, però el dia 10 vam arribar a Kyoto, amb 2 hores de retard, però vam arribar!

El trajecte de Barcelona a Helsinki va anar molt bé. Dins de l’avió, hi havia unes mini pantalles que es desplegaven i que estaven connectades a una càmera situada just a sota de l’avió. Podies veure el mar i els núvols i com s’anava acostant al terra quan aterrava ^o^

L’aeroport de Helsinki és mooolt gran i modern. Ens hi vam haver d’estar com unes 7 hores esperant o sigui que vam tenir temps de donar uns quants vols i aprendre una mica de finès xDD

Ens pensàvem que hi hauria wifi gratis, però no en vam trobar per enlloc. Hi havia unes màquines amb les que et podies connectar a internet durant uns minuts depenent del número de monedes que hi posaves.

Aquesta:

Volíem enviar un email a la família per dir que estàvem bé i tal, però com que la maquinota era força cara vam posar només per 3 minuts i vam haver de córrer a escriure el email xD A sobre el teclat era en finès i el missatge va quedar una mica difícil d’entendre xD

L’avió es va enrederir com una hora i mitja a causa de problemes tècnics i vam marxar d’allà a les 10 del vespre >.<

A l'avió cap Osaka ens van donar sopar i esmorzar. Durant el trajecte ens va posar 4 o 5 pel·licules (una va ser l'Speed Racer en japonès) i un episodi dels simpsons xD El més curiós va ser l'esmorzar. Em van donar una mena de truita amb verduretes i una salsa molt especiada! No em va agradar pas, però com que hi havia gana me'l vaig acabar xD Sort que hi havia altres coses, com iogurt o cafè :P

Un cop a Kyoto ens van venir a buscar amb una mena de taxi llarg i vam poder veure Osaka una mica per sobre. Està pleeee de fàbriques i entremig, veies casetes japoneses, petites i amb un mini jardí xD És ben curiós.

Quan hagi endreçat bé l’habitació faré fotos de la residència i això, està força bé. Hi ha wifi a la sala comuna, amb tele i una wii!! Vaig ser feliç quan la vaig veure xD Tenen el Legend of Zelda en anglès! A veure si algun dia puc jugar una micona. :P

13 comentarios:

Es veu molt bonic

collonut tot molt maco esperem que sigui tot el tems que siguis a kyotoooooo
molts petons de la tieta i el tiet muaaaaa

Anónimo dijo...

Felicitats per arribar a Kyoto sense cap desgracia... ja,ja,ja... que tal com estan les coses ja és tot un éxit!!!! ;D
Ja tenim ganes de veure com és el Japó i el "japos" i que ens expliquis com són i com viuen, tot a través de la visió de una catalana (quina por... ja,ja,ja). Que tingueu molta sort en la vostra estancia en el país del sol neixent. Salutacions des de Manresa. Esterem en contacte... Sayonaraaaa.... ;)

CENTRAL dijo...

Uf, quines aventures, cristina!
endavant, doncs, ia menjar-se el Japó i alló que hi penja!
greetings, Cristineta,

tens cap numero IP?

desde Manresa, la família Solà.

JoanGemma dijo...

Déu n'hi do amb l'esmorzar!!! Molt bona pinta no tenia.
A veure si endreces l'habitació i penjes algunes fotografies de la residencia al blog.
Vinga doncs, esperem poder-t'he veure per la webcam per la festa major de l'Ametlla.
Petons des de Sant Guim. A10

Alba dijo...

Hola cosineta!

ja veig que el viatget bé, tot i el menjar que donen als avions, jeje

que bé que ens fesis cas i hagis fet el blog! així l'anirem llegint. Ja el tenim als favoritos

ptns

Gemma Solà. 606 379 482 dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.

aix! que m'he eliminat, ostres!

res, que et deia que enviarem al Regió7 els teus mails : "una ametllenca a Kyoto... perill!!" jejeje...
que et vagi moooolt bé i que mengis moolts fideus i que.... PETONNS!

Cristina dijo...

Ara no tinc mai temps però suposo que aviat, quan estigui més posada amb els horaris, podré escriure al blog més regularment. Sobre la residència i sobre Kyoto, sobretot xD
Molt petonets a tooooots ^o^

Irvin dijo...

Hola!

Per no saber trobar el teu blog per culpa de una falta de ortografia que no se com es va produir me fet un blog accidentalment O-o

T'escriure un mail com deu mana; però ara estic com enfadada amb el pendrive que no funciona la guia del estudiant (queixa general a la universitat) i m'ha fet anar tontament avui que no tenía classe.

A vere si et pots acabar de siutar, y no t'enviciis al Zelda ni al Tales que després no tornes >-<

Anónimo dijo...

Aprofitant l'ambientas de familiars que estan pasant pel blog, us deixo el meu e-mail:

jsp.correu@gmail.com

També podeu contactar mitjaçant un SMS al 1234 amb la paraula HOLAJORDI _espai_ i el missatje. Preu del SMS: 1,20 euros + IVA.

PD Millor pel SMS que el e-mail ;D

Tama dijo...

Quan actualitzaràs? k ja toca XDDDD

Marta Mateu dijo...

Hola guapes!!!
El Taco em va dir ahir que tenieu aquest blog!!!!!
M'alegro que arribessiu bé!!
Espero que tingueu temps d'actualitzar força el blog, així sabem de vosaltres.